سئو تخصصی برای فروشگاه های آنلاین
قبل از آنکه سئو سایت را آغاز کنید و حتی پیش از آنکه محتوای سایت را وارد کنید باید تحقیق کلمات کلیدی را انجام دهید. شما ممکن است کالای خود را با نامی بشناسید که برای کاربران ناآشنا باشد. بنابراین پیش از ورود اطلاعات به سایت مطمئن شوید که کاربران از چه کلید واژهای برای کالا و خدمات شما استفاده میکنند.
تحقیق کلمات کلیدی برای یک فروشگاه اینترنتی شامل یافتن واژه مناسب برای کالاهای فروشگاه، دستهبندی اصلی کالاها، دستهبندی فرعی کالاها، یافتن کلمات کلیدی برای خدمات فروشگاه مانند فروش کالای دست دوم، ارسال رایگان کالا به منزل و .... میشود.
یکی از مهمترین عوامل در سئو فروشگاه اینترنتی تحلیل رقبا است. در تحلیل رقبا شما باید موارد بسیاری را مانند کلمات کلیدی استفاده شده توسط رقبا
تعداد بک لینک دریافتی، سایتهای ارائهدهنده بک لینک،نحوه لینک سازی PBN را تحلیل و بر اساس این تحلیلها برنامه و استراتژی خود را برای پیش افتادن از رقبا تنظیم کنید.
: برای ارتقاء رتبه سایت و صفحات همزمان با افزودن بر تعداد صفحات سایت به نکات زیر توجه کنید
*در هر صفحه (صفحه محصول، صفحه توضیحات، صفحه مقایسه کالاها و ...) از کلمات کلیدی به صورت بهینه شده استفاده کنید.
*ساختار سایت را به صورتی ایجاد کنید که کاربر بهراحتی از صفحه اصلی سایت به صفحه محصول مورد نظر منتقل شود
*کاربری سایت را تا جای ممکن ساده کنید (کاربر در لحظه تصمیم به خرید در حداقل زمان و با حداکثر سه کلیک محصول را خریداری کند)
*طراحی سایت بهصورت ریسپانسیو (برای امکان نمایش در موبایل تبلت و تلویزیون هوشمند)
*امکان نمایش نظرات مخاطبان سایت
دلایل شکست بسیاری از فروشگاه های آنلاین
دلایل عدم موفقیت شرکت ها و افراد در راه اندازی سیستم فروش آنلاین میتوان به دو دسته اصلی تقسیم کرد:
*شکست در ایجاد و مدیریت سیستم فروش آنلاین
عدم دانش فنی کافی برای راه اندازی یک سیستم کار آمد
درگیری بیش از حد با سیستم آنلاین ایجاد شده و اختلال در امور اصلی کسب و کار
عدم کارایی سیستم های مالی، این روش های آنلاین و پیچیدگی بیش از حد، و نبود سیستم یکپارچه
وابستگی به متخصصان این حوزه برای نگهداری ها و پشتیبانی های آن
هزینه بر بودن مدیریت سیستم های آنلاین
*عدم استفاده از سیستم فروش آنلاین به دلیل ضعف در دیجیتال مارکتینگ و سئو
اینکه چگونه فروشگاه و محصولات خود را در این کهکشان بی انتها فروشندگان آنلاین نوظهورو قدیمی به مشتری ها برساند
چگونه با شرکتهای مطرحی چون دیجیکالا و بامیلو دربیوفتد که بتواند تنها محصول و یا خدمات خود را که به آن ایمان دارد را بفروشد
و اینجاست که نیاز به تخصص دومی دارد که همان دیجیتال مارکتینگ و ابزار های آن مانند بهینه سازی سئو و بازاریابی شبکه های اجتماعی و....است.
دنیای اینترنت و کسب و کارهای آنلاین هنوز در ایران یک نوجوان است و میتواند رشد بیشتری داشته باشد و حتما هم با توجه به روند کشور های پیشرفته چنین خواهد بود. ولی نکته اساسی این است که چه کسی میتواند سهم خود را از این بازار رو به رشد زود تر و راحت تر بدست آورد ؟ جواب این است که هر شرکت و فردی که سه فاکتور زیر را داشته باشد قطعا میتواند آینده ای روشن در زمینه فروشگاه های اینترنتی برای خود بسازد.
کالا و خدمات با کیفیت
سیستم فروش آنلاین کامل و حرفه ای
دیجیتال مارکتینگ تخصصی برای کسب و کار خود
سئو تخصصی برای فروشگاه های آنلاین
قبل از آنکه سئو سایت را آغاز کنید و حتی پیش از آنکه محتوای سایت را وارد کنید باید تحقیق کلمات کلیدی را انجام دهید. شما ممکن است کالای خود را با نامی بشناسید که برای کاربران ناآشنا باشد. بنابراین پیش از ورود اطلاعات به سایت مطمئن شوید که کاربران از چه کلید واژهای برای کالا و خدمات شما استفاده میکنند.
تحقیق کلمات کلیدی برای یک فروشگاه اینترنتی شامل یافتن واژه مناسب برای کالاهای فروشگاه، دستهبندی اصلی کالاها، دستهبندی فرعی کالاها، یافتن کلمات کلیدی برای خدمات فروشگاه مانند فروش کالای دست دوم، ارسال رایگان کالا به منزل و .... میشود.
یکی از مهمترین عوامل در سئو فروشگاه اینترنتی تحلیل رقبا است. در تحلیل رقبا شما باید موارد بسیاری را مانند کلمات کلیدی استفاده شده توسط رقبا
تعداد بک لینک دریافتی، سایتهای ارائهدهنده بک لینک،نحوه لینک سازی PBN را تحلیل و بر اساس این تحلیلها برنامه و استراتژی خود را برای پیش افتادن از رقبا تنظیم کنید.
: برای ارتقاء رتبه سایت و صفحات همزمان با افزودن بر تعداد صفحات سایت به نکات زیر توجه کنید
*در هر صفحه (صفحه محصول، صفحه توضیحات، صفحه مقایسه کالاها و ...) از کلمات کلیدی به صورت بهینه شده استفاده کنید.
*ساختار سایت را به صورتی ایجاد کنید که کاربر بهراحتی از صفحه اصلی سایت به صفحه محصول مورد نظر منتقل شود
*کاربری سایت را تا جای ممکن ساده کنید (کاربر در لحظه تصمیم به خرید در حداقل زمان و با حداکثر سه کلیک محصول را خریداری کند)
*طراحی سایت بهصورت ریسپانسیو (برای امکان نمایش در موبایل تبلت و تلویزیون هوشمند)
*امکان نمایش نظرات مخاطبان سایت
دلایل شکست بسیاری از فروشگاه های آنلاین
دلایل عدم موفقیت شرکت ها و افراد در راه اندازی سیستم فروش آنلاین میتوان به دو دسته اصلی تقسیم کرد:
*شکست در ایجاد و مدیریت سیستم فروش آنلاین
عدم دانش فنی کافی برای راه اندازی یک سیستم کار آمد
درگیری بیش از حد با سیستم آنلاین ایجاد شده و اختلال در امور اصلی کسب و کار
عدم کارایی سیستم های مالی، این روش های آنلاین و پیچیدگی بیش از حد، و نبود سیستم یکپارچه
وابستگی به متخصصان این حوزه برای نگهداری ها و پشتیبانی های آن
هزینه بر بودن مدیریت سیستم های آنلاین
*عدم استفاده از سیستم فروش آنلاین به دلیل ضعف در دیجیتال مارکتینگ و سئو
اینکه چگونه فروشگاه و محصولات خود را در این کهکشان بی انتها فروشندگان آنلاین نوظهورو قدیمی به مشتری ها برساند
چگونه با شرکتهای مطرحی چون دیجیکالا و بامیلو دربیوفتد که بتواند تنها محصول و یا خدمات خود را که به آن ایمان دارد را بفروشد
و اینجاست که نیاز به تخصص دومی دارد که همان دیجیتال مارکتینگ و ابزار های آن مانند بهینه سازی سئو و بازاریابی شبکه های اجتماعی و....است.
دنیای اینترنت و کسب و کارهای آنلاین هنوز در ایران یک نوجوان است و میتواند رشد بیشتری داشته باشد و حتما هم با توجه به روند کشور های پیشرفته چنین خواهد بود. ولی نکته اساسی این است که چه کسی میتواند سهم خود را از این بازار رو به رشد زود تر و راحت تر بدست آورد ؟ جواب این است که هر شرکت و فردی که سه فاکتور زیر را داشته باشد قطعا میتواند آینده ای روشن در زمینه فروشگاه های اینترنتی برای خود بسازد.
کالا و خدمات با کیفیت
سیستم فروش آنلاین کامل و حرفه ای
دیجیتال مارکتینگ تخصصی برای کسب و کار خود